mystery00 Kız niye geç kalasın,bebiş yürüyorsa tamam da şuan yürümüyorsa ne gerek var ayakkabıya 😂 benim kızım 13 aylıktı yürüdüğünde ben o zaman aldım. Vicco tercih etmiştim,şuan 18 aylık olacak hâlâ giyiyor. Başka ayakkabılar da almıştım tabi de ilk adım için birçok kişi zaten vicco yu önerir.