Huluaa11- her iki çoçuğumda doktor tavsiyesi üzerine 1,5 yaşında bıraktı. Bence doktora danışsan daha iyi olur, Çünkü kan değerleri ve boyuna kilosuna bakarak seni daha iyi yönlendirebilir. Hatta 2. çocuğum da doktor bana benim kızım 2,5 yaşında her şeyi yemediği için, bari vitamini oradan alsın diye mama veriyorum ama Seninkinin boyu kilosu gelişimi güzel, her şeyide yediği için, Bundan sonra mama tüketmese de olur demişti.