Günaydın kızlar bebeğimin doğuştan bir gözü diğerine göre daha küçük göz pınarı tıkalı denildi biraz geç doktora götürmemden kaynaklı sanırım ilaç ve masaj işe yaramadı pek şuan bir buçuk yaşında özellikle yeni uyandığında ve hasta olduğunda daha çok fark ediliyor bir gözü diğerine göre küçük ve bu beni korkutuyor normal mi bilmiyorum kaç kere bu yüzden doktora götürdüm bir şey yapılmıyor göz kapağı mı düşük enfeksiyon mu anlamadım başına gelen var mı