cLearQueen benimki emiyor da ama sütüm hiç artmadı çoğunlukla ana beslenmesi mama. biz doktor yönlendirmesi 4 ay 10 günlük iken tadimlara başladık iki ay boyunca 3 gün kuralı ile bu listeye göre karıştırmadan tek tek verdim ama öğün gibi değil de 3-4 çay kaşığı kadar tattı sadece. 4. ayın erken olduğunu söyleyen doktorlar da var, çok değişiyor doktor görüşleri de, ben doktorumuza güvenip bu şekilde başladım. 6 ay 10 günlükten sonra da iki öğün olacak şekilde ek gidaya geçtik, yarım çay bardağı kadar iki öğün veriyorum şimdi. Biz de sindirim problemi, kabızlık filan olmadı ama bilemiyorum, sadece anne sütü alan bebeklerde 6 aya kadar başlanmıyor belki de