sermindurgut yurt içi uçuş yaptım bebeğim beş aylık iken, uçağın kapısında arabamızı katlayıp teslim ettik, inerken yine aynı şekilde getirildi uçağın kapısına. Kabin boy kuralı yok, o adı üstünde kabinin içine alınacak şeyler için geçerli, benim de arabam travel sistem idi. Yurtdışı uçuşlarda ise bebek arabasini nereden alacağınız gidilecek ülkenin kuralına göre değişebilir, bazen valizlerin alındığı banta geliyormuş bebek arabaları. En iyisi biletinizi aldığınız hava yolu şirketinin müşteri hizmetlerini arayarak detaylı şekilde bilgi alın, firmaya göre de kurallarda değişiklik olabiliyor, en sağlıklı bilgiyi onlar verir. Ben aklıma gelmemişti kanguru almadım ama mutlaka alın hayat kurtarıcı, küçük bebek kucakta bebek arabasını açmak, kabin bagajinı yerleştirmek v.s. zor oluyor, mecburen yardım istemiştim ben görevlilerden kanguru olsa daha rahat olurdum. Kabin içine çok fazla parça eşya almayın hem bebek hem eşya zapt etmek zor. Büyük bir sırt çantasına hem bebeginiz hem sizin eşyanızı sığdırın bence. Uçak içi sıcak olabiliyor, bebeği kat kat giydirin yani ince penye ustune hırka üstüne mont gibi, sicaklarsa soyabilmek için, penye bir battaniye olsun çantanızda, fazla fazla mama olsun zaten bebek mamaları sıvı kısıtlamasına dahil olmuyor, toz mama alırsanız yanınıza sıcak su da temin ederler, sevdiği bir iki oyuncağı olsun oyalamak için zaten genelde uyuyorlar motor sesi ile. İniş ve kalkışta basınçtan rahatsız olmaması için emzirin veya emzik - biberon verin. Aklıma gelenler bunlar