Bazen yeni aldığımda da bu tarz beyazlıklar oluyor mantarın üzerinde. Taze diye önemsemedim ve pişirdim bu zamana kadar ve sorun yaşamadım. 2-3 günden fazla bekletmediğim için fazlası nasıl olur bilemiyorum ama bana görselde bi anormallik görünmedi. Kötü koku yoksa ve böldüğünüzde içi de normal görünüyorsa tüketilebilir bence. En sevdiğim mantardır.😋