Yusuf44 Günaydın kızlar normalde günü gününe regl olurum bu ay 2 gün geciktim kasıklarım ağrıyor göğüs hassasiyetim var hamilə olmaktan korkuyorum korunuyoruz Prezervatif gericekilme çocuk düşünmüyoruz test yapsam varsa çıkarmı
Ygtoglm-- Yusuf44 valla benim de 7. Günüm günde 20 kez gidip bakıyorum oldum mu diye ama yok bende hap ile korunuyorum. Asla istemiyorum ya :( test almaya da korkuyorumm ama bugün alacağım sanırım
Gamzosgamzos Yusuf44 kızlar sakin olun Şubat ayı 28 çekti o yüzden 2 3 gün gecikme yaşadık hepimiz 😂 bende 9 unda olacaktım 12 sinde oldum 5 gün üzeri gecikme varsa tabi test yapın 😂
hafizevr Yusuf44 seni üzmek istemem ama bencede hamile olma olasılığın teste göre çok yüksek hayırlısı olsun🙏 şuanki bebeğin kaç aylık çok mu küçük istemiyorsunuz 🥹
Yusuf44 Ygtoglm-- bu ay herkesin regli gecikti sanırım bu stres bizi bitiriyor zaten belki stres yapmasak oluruz bizde asla ikinci bebeği düşünmüyoruz Allah isteyenlere nasip etsin bende test var yapmaya cesaretim yok 🥲
Ygtoglm-- Yusuf44 bizde asla düşünmüyoruzzzz. Amin Allah isteyene versin. Evet çoğunluk öyle ama 7 gün de fazla oldu biraz. Baya gecikti. Test varsa hadi yap bana da haber ver. Bende birazdan eczaneye gidip alıcam 9 da acılıyormuş
Gamzosgamzos Yusuf44 5 dakika içinde çıktıysa hamilesiniz benimde böyle silik çıkmıştı hani uzun süre beklese kuruma cizgisidir diyeceğim ama
Aysunnkaya Yusuf44 iki gün gecikmiş biraz erken test için ama erken gebelik testi alabilirsin onda kesin çıkar
Yusuf44 Ygtoglm-- bence yoktur erken gebelik testi artimed marka o genelde yanlış gösteriyor bende bence o yüzden hayeli çizgi gözüktü normal kaset test yaptım böyle çıktı