ebrarberen23
Hayır kaka durumunun kiloyla beslenmeyle alakası olmadığını söyledi doktorum.
Tam 2 aylık olana kadar kakası hep düzensizdi, bazen 2 günde bazen 3-4 günde yapıyordu ve bu iki ayda 1600 kg aldı doğum kilosunun üzerine(ayda 800-800)
Sadece kaka yapmamanın verdiği huzursuzluk ve gazında koku (o dönem mamada arada içtiği için) oluyordu. Probiyotiğe başlayınca hepsi çözüldü şükür
Bir de ne kadar inanırsınız bilmiyorum ama bebekler anne karnında sizin duygularınızı hissedip kendi duyguları olarak benimser derler. Ben sezeryana girerken çok büyük tuvaletim gelmişti ve sürekli ya ameliyatta yaparsam diye korkmuştum. Sonra bir yakınıma bu durumu anlattım ve dediği ilk şey hamileyken büyük abdestini yapmaktan korktuğun oldu mu dedi, anlattım bebeğin uyurken onunla konuş kendi yaşadığın o durumu anlat ve bu durumun o günki hissin ona ait olmadığı sana ait olan hisler olduğunu söyle ve artık kakasını rahatça yapabileceğini güvende olduğunu söyle dedi. Ben bunu da yaptım tabi o sıra aynı anda probiyotiğe de başlamıştık. Bu telkin konuşmasınında işe yaradığını düşünüyorum ben