Aysunnkaya ygmrkmsl ben aşılardan önce calpol veya dolven veriyorum isterseniz verebilirsiniz aşılardan sonra hiç ateşi olmamıştı sadece aşırı huysuzdu🥲
birprens_birprenses ygmrkmsl bizde salı günü yaptırdık 2.ay aşımızı hemşire ateşi olabilir demişti çok hafif de oldu ilk başlarda uykuya düştü ama biraz ama sonra huysuz olmaya başladı yarım ölçek calpol kullandım
hndathn ygmrkmsl ateş yapabilir yapmaya da bilir çocuğa göre değişir önceden ongulebılır birşey değil. Benim 2 çocuğuma da yüksek ateş yaptı mesela oğlum hep uyudu kızımsa 2 gün ağladı huysuzlandı mızırdandı hep
byzyldz ygmrkmsl 2.ay aşısı canlı aşı olduğu için ateş ihtimali var ama bizde ateş olmadı herkeste olcak diye bi şey yok
annelendik bizde ateş olmamıştı. ateş oluncailaç verirsiniz. durduk yere ilaç vermenin anlamı yok. bebeğin kilosunun yarısı kadar capol. 5kg ise 2miligram veriliyor
edplt ygmrkmsl ben dün yaptırdım hiç bir sorun omadı bende korktum ateş yapar diye ama eve gelince calpol verdim
maysamoms33 ygmrkmsl Sağlık ocakları bugün kapalı boş yere gitmeyin ben yazdım haber verdim öncesinde kadın gelme kapalıyız demedi var gelin dedi bebekle boş boş sabah sabah yürüyerek gittim geldim
mertseda ygmrkmsl hiç endişe yapmayın bende çok korkuyordum esımde yoktu gece 🌙⏰💤💤hafıf yanıyo yüzü ama parol ateş düşürücü verdım sonra yarım saat içinde düşüyo endişe yapmayın
ygmrkmsl mertseda Evet bende bugün yalnızım eşim nöbette 😔 şimdilik ateşi yok çok şükür 36.8 gösteriyor derece calpol yazdırdım yükselirse yarım ölçek içir dedi doktor