Mama, meme, dede, anneanne, anne, baba, abiş, gel, anne gel , baba gel, kaka yaptığında çömelip çiş diyor bunları net söylüyor fakat çok konuşuyor aslında ama anlaşılmıyor söyleniyor derdini anlatmaya da çalışıyor. Komutların hepsini doğru anlıyor yapıyor başka hiç bir sıkıntımız yok çok şükür ne zaman açılır normal midir böyle olması başına gelen varsa yorum yaparsa çok sevinirim 17 aylık kızım