pembikmom Hayırlı sabahlar öncelikle🌸 ben kendimi bildim bileli namaz kılan biriyim, hamileyken dahi çok şükür hiç bırakmadım namazımı. Sonrasında lohusalık döneminde ilk birkaç ay kilamayip sonra devam ettim. Ama şöyle bir şey var,ben Şafii mezhebine bağlıyım ve geçmiş dönemlerde namaz kilamadigim zamanlar olmuştu ve bu yüzden sadece farz namazlarını kılabiliyorum. Kazaları da tamamlamaya çalışıyorum vakit buldukça ama zor tabi bebekle.
Sorduğunuz soruya gelince,namaz tabiki insanın içini ferahlatip Allah’a yakinlasmamizi sağlar, dertlerimizi o esnada unuturuz çünkü kalbimiz Allah aşkı ile atar o şekilde dua eder ve birilerini dualarında yer buluruz. Namaz,haneye bereket bolluk katar buna da çok inanıyorum ve o şekilde kılıyorum namazlarimi🤲Yani anlayacağınız bu durum biraz da sizin ruh halimize ve içinizdeki aşka bagli, diyebilirim 🌼 Rabbim dermansız dert vermesin inşaallah hicbirimize,hayırlı cumalar dilerim 🧡