Merhaba arkadaşlar yaklaşık 9-10 aydır spiral kullanıyorum. Taktığımdan beri bir ay 15 günde bir. Diğer bir ay 20 günde bir adet oluyordum. Spiralden önce 6-7 gün süren adetim taktirdıktan sonra 10-11 gün arası olmaya başladı. Bu ay ise düzenim tamamen bozuldu 15 gün temiz kaldıktan sonra leke gördüm. İki gün görmedim sonra tekrar gördüm, böyle iki günde bir leke görüyorum. Ve tam yedi gün oldu. Adet sayıldığım için oruçta tutamıyorum. 10. Günüm dolduktan sonra tutmaya başlayacağım. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Hamile olma olasılığım varmış burada başına gelenler olmuş, bugün test alacağım. Yine de bir danışmak istedim