Bizim sarılıgımız yoktu ama benim bebegimde öyleydi ilk günler eve geldigimizde uyandıramıyodum ayaklarının altlarını sıkıyoduk altını acıyoduk ıslak bezle siliyoduk sırtını falan kasır gibi yapıyoduk koltuk altlarını falan cok zor uyanıyodu simdi de diyorum keske o günlerdeki gibi uyusa 😂 bi sorun yoktur canım korkma ama mutlaka sık sık uyandırıp emzir ugras yani