seher178 6. Ayda aşı oldu sadece ağızdan damla olan yapılmadı
Alerji durumu da test yapıldı ama testte çıkmadı bağırsak tepkili alerji dendi kızım prematüre doğmuştu ondan olabilir de dendi diyet verdiler onunla biraz düzelme gösterdi
Yumurta alerjisi olduğu için 9. Ay aşısını geç yaptırdık biz de ağız kenarlarında minik kızarıklıklar ve pişik oluşumu vardı sağlık ocağı doktoru alerji testi yaptırmadan hastaneden aşı olabilir diye kagıt getirmeden yapmam dedi test negatif çıkınca bi ara hiç yumurta vermedim sonra yavaş yavaş çok az verdim ilk 15 dk içinde bi belirti vermedi sonra gidip yaptırdık
1 yaş aşısı var şuan doğum gününden iki gün sonra
Biz 5,5 aylıkken rota aşısı yaptırdık bu da canlı aşıydı
- Ayda ağızdan verilen aşı da canlı aşı olduğu için bir ay koymuşlardı eğer kızımın yumurta alerjşi geçmeseydi 9. Ayda hiç olmayacaktı aşı