[silindi] bende oğlumu 11 aylıkken memeden kestim, daha doğrusu kendisi bıraktı çünkü hamilelikten dolayı sütün tadı değişmiş. Oğlumda geceleri çok memeyi arayan bir bebekti, emzik kullandığı halde. Memeyi bırakınca ilk gecesi çok ağladı mamayı kabul etmedi. İkinci gecesi mamayı kabul etti o gün bugün geceleri bir biberon mama içiyor. Gündüzleri ise normal yemeğini yiyor. Şuan 12,5 aylık 🥰 Ebeye sordum ne zaman gece beslenmeyi keseyim diye oda bebeğin ihtiyaç duyduğu sürece verebilirsin bir sorun yok demişti.