Rabiiul Nasıl uyuyabilirim kızlar gece maması gecikince tam uyanıyor saat 2 de uyandı 1 saat yatağında bağırıp bağıtıp durdu herkesin bebesi uyuyor ben ayaktayım çok yorgunum
idildeniz35 Rabiiul sorun sadece mamanın gecikmesiyse eğer yanınıza termosta ılık su alıp Biberonun içine mamayı atıp hazır bulundurmayı denediniz mi? Ben şahsen öyle yapıyorum da pratik oluyor
Rabiiul idildeniz35 termosta suyum hazır zaten ama benden önce kalkıyor yorgun olduğum için kalkamıyorum , İlk önce mamayı mı koyuyorsunuz biberonu eğer öyle yapıyorsanız mamayı yanlış hazırlıyorsunuz çünkü ben mi yanlış anladım ya da
cennetkusum16 idildeniz35 ilk önce mama koyulmaz. Yanlış hazırladınız suyu fazla olursa böbreklerini zarar verir az olursa da zararlı önce su sonra mama
Rabiiul denizalismom acaba neden mama mı alışkanlık olduğu için uyanıyorlar başka bir sıkıntısı mı var ? Geçen gün 2-3 gün hiç kalkmadı gece çok güzel uyuyordu akşam 10 dan sabah 7.5-8 e kadar uyudu uyanmadan
Rabiiul denizalismom üst diş geliyor patladı atak haftasını geç 8 aylık 😆😆😆 hep okurdum 8. Ay şöyle böyle diye aman Yarabbi
Rabiiul kkubs zor valla bacım her gün ayrı bir dert büyüdükçe derdini az çok anlıyorsun yapacak bir şey yok zaman bir şekilde geçiyor