Arkadaşlar benim 5 yaş 3 yaş ve 5 aylık üç çocuğum var. Bizim burada hava baya ısındı ve büyükler şimdiden geceleri su istemeye başladılar. Kışın da istiyorlar ama daha nadir. Yazın gece 4-5 kere su vermeye uyanıyorum ve küçük bebek de olduğu için aşırı uykusuz kalıcam belli ki. Gece karanlıkta uyuyorlar yani gece lambası kullanmıyoruz bu yüzden kalkıp kendileri içemez büyüğü ranzanın üstünde yatıyor zaten.
Nasıl bir şey yapmalıyım gece boyu su vermekten uyuyamıyorum geçen yaz da öyle olmuştu. Sizin çocuklar da öyle mi? Bu arada eşim şehir dışında çalışıyor yani ona paslayamıyorum haliyle.