112’yi aradım çocuk doktoru yoktu ama oradaki doktor bir şey olmayacağını, ilacın etkisinin az olacağını yani ateşinin düşmeyebileceğini söyledi. Ateşini ölçüyorum sürekli bi 37,3 çıkıyo bi 37,1 çıkıyo bi 36,6 çıkıyo 🤦🏻♀️ ateş ölçerim braun marka kulak ölçenlerden. Ne yapmalıyım sizce? Hiç tecrübem ve bilgim yok 🥺