cerenn737373 Arkadaşlar ben bebeğime aptamille başladım kaka ve gaz sorunu yaşayınca Hipp e geçtim şuan Hipp den gayet memnunum fakat ara ara kaka yeşil oluyor en temiz içerikli mama nedir kof şişirme yapmak istemiyorum bebeğimi şuan 3 aylık hangi markayı önerirsiniz ve 3 aylık bir bebek için ne sıklıkla kaç ml
yavrukurt_ cerenn737373 ben doğduğundan beri evolvia kullandım, hipp denedim ama kabız yapmıştı, evolvia da hastanedeki hemşireler önermişti, hala 3 numarasını gün içerisinde 1 kere veriyorum. 3 aylıkken anne sütü de aldığı içine 90 cc içiyordu oğlum. Sağlıkla büyüsünler🌸
denizyildizi1 cerenn737373 bende ilk başta hipp denemiştim daha sonrasında baby goat a başladık hem keçi sütü hem yerli ürün hemde en temiz içeriklisi buydu diye hatırlıyorum mama karşılaştırmasında
ahmethamza cerenn737373 benim oglum prematüre doğdu o zaman prematüre mama nin ayri olduğunu bilmiyorduk demediler de bi süre. İlk önce hastanede hippi verdiler aşırı kusturdu. Aptamil bizde de gaz yapti. Sonra eve geçtik humana denedik çatladı çocuk resmen. Sonra aptamil prematil kullandık 3.5 kilo olana kadar Sonra sma ile devam ettik. Suan a kadar da sma kullandik hep. Kof kilo dedikleri şey aşırı mama ile beslenen yanlış besleme yapılan bebeklerde oluyor. Misal aynı yas aralığında bebekler arkadaşımın kızı ile benim oglum 1 yaşına girdiler. O emzirip üstüne 210 mama verirken ben sadece 210 veriyorum emmiyor. Bu tamamen size bağlı ne kadar fazla verirseniz o kadar çok midesi bütün fazlasini ister. Bana doktor demedikçe ben ml yukseltmedim. Hesabını da kilo×150= toplam içmesi gereken mama bunu da gün içinde kaç kere beslenme sayısına bölerek hesaplamak lazım. Bazen 20 ml eksik bazen fazla olur ama ortalama içmesi doyduğu miktar çıkar.
elizz_momm cerenn737373 mama içen bebeklerde yeşil kaka görünmesi çok normal benim bebeğim de 3 aylık hep hip kullandık yeşil kaka da yapıyor en temiz mama hip organik mama doktorumuz piyasanın en iyisi olduğunu söyledi besleyici bir mama keçi sütlü olduğu için
eliaa Aptamil prosneo kullandım bu söylediklerin bizde vardı doktora gittik bunu önerdi ,çünkü içersinde probiyotik ve prebiotik bulunuyor sindirimini ve gaz olayını düzene soktu çok memnun kaldım .mama için 5,6 kez ben 120 cc bverirdim .
sedef_koray yavrukurt_ nasıl berıyordunuz anne sütü ile birlikte bende hastanedeyken evolvia vermıslrdı bebwgıme sma ve hıpp aldım kabul etmedı onu mu ıstıyor acaba . Günde bir kere mı verıyordunuz kilo aldırıyor muydu Benım bebegım zayıf kaldı
elizz_momm cerenn737373 120 içiyor benim bebeğim 3 aylık günde 4-5 kere kadar 150 ye kadar içebilir 3 aylık bebekler ama ben 120 devam ediyorum yeterli geliyor gündüzleri 3 saate bir besleniyor