Zumra70 yok oyuncaklarıyla falan az da olsa vakit geçiyoriyo bi küçük arabası var ona binip sürüyo en son artık son çare çok sıkılınca alıyo telefonu eline m ben süre koyuyorum artık en fazla 10 dk 16 dk izliyo buraktırıyorum sonra 1 2 saat başka şeylerle oyalanıyo ve ben sadece TRT çocuk izletiyorım bide maalesef kuruluş osmanı çok sevşyo izlemeyi