yigitinannesii1 Hanımlar bebeğim 8 aylık sıvı şeyler tükettiriyorum bol su içiyo ama yine de katı yapıyo neden olur ne yapmalıyım bileniniz var mı yaparkende zorlanıyo ıkınıyo
beyzzsenturkk_ yigitinannesii1 belki bağırsakları hızlı calısmıyordur bide tam yürümüyorlar ya ondan da oluyor kızım ayaklanınca yediği an yapmaya başlamıştı metabolizması hızlanmıştı otur otur kimse yapamaz ki gün icinde haraket ettirmeye calısın svı değilde bagırsak calıstırıcı seyler tükettirin kayısı hosafı gibi
jap yigitinannesii1 öndeki sertleşenler çıkıyodur azar azar. Arkasından biraz ishalimsi yapar sonra normale döner