Aylinfurkan17 İyi geceler kızlar oğlumun munchkin suluğunun poşeti küflenmiş. Bu pembe küften. Her ne kadar temizlesem de illaki küf oluyor ve temizliği de zor. Bana temizliği kolay bi suluk önerir misiniz
beyzzsenturkk_ Aylinfurkan17 mamajoo. 11 aylıkken aldım 16 aylıkken gibi değiştirdim artık 1 sene olacaktı nerdeyse şu an 26 aylık tekrar aldım geçen aylarda başka suluk da denedik ama yok kokuyor hemen kir tutuyor mikroplar kol geziyor hem mamajoo aşırı sağlam kızım 2. kattan fırlattı merdivenlerden aşağı uçurdu başına gelmeyen kalmadı bi çiziği bile yoktu ben sadece hem pipetini kopardı diye hemde ömrünü doldurdu diye yeniledim yoksa daha kullanılırdı çok memnunum
araskusum Aylinfurkan17 kesinlikle munchkin, koku, akıtma asla olmuyor ve her pozisyonda içebiliyor, tutma kolları olduğu için de bebeğim kolay tutabiliyor bu yüzden harika çok memnunum.
burchh Aylinfurkan17 munchkin. 7. Aydan belli kullanıyorum oglum 23 aylik. Pat kut atiyor sapasaglamm
cansu154 beyzzsenturkk_ temizliği kolay mı ? Nasıl ? Ucu kolay kopmuyo dimi ? Malum bebişler yeni dişleriyle bi güzel ısırabiliyor
Aylinfurkan17 araskusum küf oluyor canım. Beyaz bir şeyle suluğun içini bi sil görürsün. Yoksa aşırı memnundum ben de
Aylinfurkan17 cemre18 ben önce küf oldu mu diye ıslak suluğu kâğıt havlu ile bi siliyorum sonra biberon temizleyici döküp yıkıyorum. Pipeti için fırçası var ama ben bazen kulak çubuğu bazen çöp şişe incecik peçete sarıp pipet kısmında gezdiriyorum. En son biberon temizleyici deterjan ile köpüklü yıkama yapıyorum xbebegimx
cansu154 xbebegimx ucu ısırınca kopuyo diyolar ? Bende avent alayım diyorum ama bu kopma durumu göz korkuttu siz ne diyosunuz ?
Aylinfurkan17 Canss3535 o pipet illaki küf oluyor maalesef. Turuncu bi görünüm bi bakıyorsun küf olmuş. Bebeklerimiz için o kadar özenli davranırken suyunda küf olması :(
beyzzsenturkk_ cansu154 yook kolay kopmuyor ben emzirmeyi kestiğim dönem hırslanıp onu ısırıyordu geceleri o şekilde kopartabildi her bi parçası ayrı ayrı cıkıyor temizliği cok kolay incik cincik seyleri yok köpükle durula geç kötü koku bile almıyorum uzun süre yıkamasam bile