ceydaa2 ben 2 hafta sonra yapabildim cunku dikişlerimden kalkamıyordum normal doğum yapmıştım ödemim çoktu ve başım gözüm dönüyordu kan kaybettiğim için 2. hafta jiletle üstün körü temizlendim cunku mikrop kaparsa daha kötü olacaktı tam anlamda bi temizlik icin 1 ay bekleyin derim biliyorum zor ama enfeksiyon kaparsa daha kötü olur geç iyileşir ki bu en korktuğumdu bi aynadan yardım alabilirsiniz ya da oturarak duş almaya calısın