Defnnanns Kızlar normal mi ya bebeğim emzik tutmuyor ağladıkça meme veriyorm çok emdiği için sürekli süt kusuyor peynir şeklinde ara sıra bu kadar süt kusması normal mi yoka dr a gitmelimiyim,?
CansuBsrr Defnnanns Bence Bi gidin bizde hep fazlasını çıkarıyor kusuyor diyorduk reflü çıktı Dr ilaç verdi dünden beri kullanıyorum z azda olsa rahatladı geçti kusması
2girlsmom Defnnanns bebeğiniz ne kadarlık bizimki de bu hafta her emmeden sonra kustu 2 gündür de süt kesiği şeklinde yarın kontrolümüz var soracağım doktora
Defnnanns 2girlsmom aa merhaba happy momdada konusmustuk sizinle hatta hemen hemen aynı bebişlerimiz 48 günlük bebeğim.
Defnnanns Eda2808 her emzirme de değil ama yinede çok kusuyor sızıntı şeklinde değil ağız dolusu vardır
Defnnanns Aysegolcuk_ evet fazla emiyor uyusa 2saat aralıklı emiyor ama uyumusa çok sık emiyor peynir seklinde normal diyorlar ama bizimki daha çok süt gibi
2girlsmom Defnnanns Meraba hatırladım bizimki de 52 günlük oldu ☺️ ben yarın doktora soracağım yazarım sizede
Eda2808 Defnnanns bnmde aynı az emince sıkıntı yok ama tam emince ağz dolusu ama az emncede doymuyur 2 saattr bir emzryrm
Defnnanns 2girlsmom haber verirseniz çok sevinirim biizmki bildiğiniz süt kusuyor kesik felan değil sizinkide öyle midir
2girlsmom Defnnanns bizimki kesik şeklinde kusuyor ben mama da veriyorum ama emdikten sonra kusuyor acaba fazla mı geliyor bilmiyorum 🤷♀️ öyle uzun süreli de emmiyor aslında 15 dk en fazla
Defnnanns 2girlsmom benimde tek anne sütü ile besleniyor ama süt içtiğini çıkarıyor diyorum benimki sık ve çok uzun emiyor ona yoruyorım ama emin değilim tabi
2girlsmom Defnnanns çok uzun emiyorsa fazla geliyor olabilir canım. Benimki de sık emiyor ama kısa süreli