TugcenurLina Merhaba kızlarr reglime 22, yumurtlama gününe 8 gün var. Bebek istediğimiz için korunmasız devam ediyoruz. Kasıklarımda batma hissediyorum ve fazlaca akıntı. Erken gebelik testini yapmak için beklemem mi gerekir
defmommy TugcenurLina birlikteliğinizin üstünden kaç gün geçti ? 2 hafta geçmesi gereki Diye biliyorum
handeuraz18 TugcenurLina Psikolojik olarak sıkıntı yaşamazsanız beklemeyin yani ben tam anlayamadım anlattığınız dönemi de😅normalde reglden hemen önce yapmayın diyorlar regl gecikmesinden 5 gün sonra falan net sonuç alırsınız yani reglden sonra yapın mümkünse olmasına yakın yapmayın bitek bunu biliyorum yanlış yönlendirmiyim yine
TugcenurLina handeuraz18 son regl bildiğimiz regl gibi değildi. 5 gün boyunca aralıklı ve az olarak kahverengi şekildeydi. Hani olamazsın ya regl böyle zorlar olmak için o sıra kahverengi akıntılar olur o şekildeydi. O yüzden aklımda soru işareti kaldı bide biraz batma falan hissedince yapayım diye düşündüm
handeuraz18 TugcenurLina Aynen yapın o zaman eğer gebelik çıkmazsa bile kadın doğuma gidin değişik dönemler olmuş ne olur ne olmaz