Kızlar 1 ay önce Bebeğim fışkırarak kusuyordu sarı renkte acıle götürdük çok sıvı kaybetmiştı O gun 3 tane serum verdıler sabah oldu beyaz kaka yapmıştı ıkı defa yaptı ondan sonra randevu aldım doktora götürdüm kan aldılar ultrason cektıler. Gaita tahlılıde ıstedıler Doktor bağırsakları üşütmüş. Ondan dedı Bır ay sonra yıne gelın dedı ultrason isteyecez gene bugun gıttım sadece kanlarına baktı temız dedı beyaz kaka yaptı mı dedı yıne yok dedım tm ultrasona grrek yok dedı Kızlar. İçim hıç rahat degıl beyaz kaka tehlıkelı dıyorlar