iremasya1 Kızlar yardımınıza acil ihtiyacım var 9 günlük kızım doğuştan kızımın gözünde anomali var göz bebeği ve göz arkası retina gelişmemiş iyi bir doktor araştırıyorum aynı durumu yada benzerini yaşayan var mı lütfen yardım edin
Deletedmom192 iremasya1 merhaba ben kac senedır goz tansıyonu hastasıyım. Gulhanede takıplıyım. Istersenız bır gıdın. Hıca ıyı ben sevıyorum ama bebeklere bakıyor mu bılmıyorum.
iremasya1 kartalarasebru gözüktük ilerde kornea nakli olabilir dediler sol gözünün görüp görmediği şuan belli değil göz tansiyonundan da şüphelendi doktorun biri o yüzden arkayı da göremiyoruz dedi uyutularak göz tansiyonuna bakılması lazımmış bakalım gazi de bir doktoru önerdi ona sıra almaya çalışıyoruz nakil ameliyatı 2 yaşından öncede olmuyormuş
kartalarasebru iremasya1 ben istanbuldayım ama burda çok iyi bir göz doktoru var Murat karaçorlu İstanbul retina enstitüsünde çok ilgiliydi benim oğlumda da öküler albinizim var imiş 😞
iremasya1 kartalarasebru bizde şimdi gazı üniversite hastanesinde prova gittik göz tansiyonu var dediler iki damla yazdılar iki hafta sonra glokoma gideceğiz bakalım bu damlardan düşmezse başka tedaviler uygulanabilir dediler şuan görmesi ile ilgili bilgimiz yok inşsllah güzel haber verirler sizede çok geçmiş olsun yinede aklımda bulunsun bir çözüm bulamazsak onada gideriz
melikemeva1 iremasya1 merhaba konu ile ilgili detaylı bilgi verir misiniz başlangıcı nasıl anlaşıldı iz vs var mı?
iremasya1 kartalarasebru inşallah canım Allah çocuklarımızla sınamasın bizi derdi veren Allah şifasınıda verir inşallah
iremasya1 Deletedmom192 gülhanede hangi hocaya gidiyorsunuz acaba sadece göz tansiyonuna mı bakıyor ki
aseleva1145 İzmir şehir hastanesi kesinlikle tavsiye ederim kizimda roptan ameliyat oldu doktor hatta Ankara dan gelms Allah bin kere razı olsun hangi doktora goturduysek ameliyattan sonra çok başarılı bir ameliyat olduğunu soylediler
iremasya1 aseleva1145 teşekkürler yardımınız için doktorun ismi ne buralarda sonuç alamazsak izmirede götürürüz
Deletedmom192 iremasya1 evet sadece tansıyona bakıyor. Ama kendısı muayene etmıyor cogu zaman. Bazı hastalar ıcın gelıyor etmesj gereken. Glokom dıye bakarsanız randevu cıkar.