lasar Kızlar merhaba bazı günler bulantım oluyor en nefret ettiğim şeydir hamilelikte prilam kullanıyordum emzirme döneminde kullansam sakıncası var mı kullanan var mı
nilikonunannesii lasar yaa bir bende oluyor sanmıştım mide bulantısı ve böyle içim çekiliyor sanki hamilelikteki gibi hissediyorum bazen.
tahin lasar bende bunu yaşıyorum yüksek tansiyon hastasıyım ilaç kullanıyorum bugün ölçtüm aşırı düşük çıktı aksi gibi bir çözümü olan var mıdır acaba? Midem bulanıyor başım döner gibi olup içim gidiyor