Kızlar buna benzer bir başlık açmıştım ama biraz güncellendik tekrar sormak istiyorum. Bebegim dogdugundan beri yüzüstü uyumayi cok sever benim de işime gelirdi kendi kendini eliyle koluyla uyandirmaz uzun ve güzel uyurdu. İlk dogdugu zamanlar gaz sancisina da iyi gelirdi rahatlardi. Gündüzleri tedbirli sekilde öyle uyuturduk geceleri yan yatardı. Simdi 3,5 aylık olduk burnu kapanınca kendini cok rahat döndürebiliyor. Sizce geceleri de besiginde öyle uyutsam sakincasi var mi? Ne bileyim baskı yapma, kalp vs diye. Kimileri bebekler oyle rahat eder uyut diyor kimisi cok zararli diyor. Zarari kendini nefessiz birakma ihtimali mi yoksa baska zararlari da var mi? Çunku oyle seviyor ki yuzustu yatmayi besiginde uyumuyor artik yanimizda vs, eşimle kim bunalana kadar bebegi ustunde yuzustu uyutcak yarisi yapiyoruz resmen. Gece ustumuzde yatiyor. E kilosu artiyor, yaz geliyor sicak nem öyle uyunur mu ayool. Bebegimdir canimdir kokusunu terini yerim severim onun ama bazen insanin gerile gerile yatasi geliyor yahu en azindan besiginde yuzustu uyusa baska riski var mi