Merhaba, bebeğim 40 günlük olunca meme reddi yaşadığımız için sağım + mama ile beslemeye başladım. Pompa olarak bebeğim doğduğundan beri Bebebao P7 Eller serbest modeli kullanıyordum şu an 5,5 aylık oldu, her sağımda sütüm 20cc civarı çıkıyor, emmediği için azaldı diye düşündüm başta ama memeyi sıkınca süt geliyor cihazın çekiş gücü azaldı diye düşünüyorum. Gittiği yere kadar anne sütü devam etmek istiyorum ama bu pompa artık işimi görmüyor. Benzer durumda olanlar varsa elektrikli pompa mı manuel pompa mı yoksa eller serbest başka marka mı ya da hastane tipi kiralama mı ne önerirsiniz?