ADLina meme ile uyku ilişkisini kesmek lazım. İnternet ten bi bakın derim destekli uyku olduğu için. Bildiğim emzirip yerine bırakmak uyandıkca tekrar yerine bırakmak. Bu düzen girene kadar pes etmeden bunu yapıyor anneler. Ben 4 aya kadar yanımda yatırdım sonra yataktan düştü. Emsede emmesede hic uyumasakta yerine bıraktım. Zorla zorla alıştı. Çocuk alıştı ben alismadim gurbete gitmiş gibi çok özledim yanımda yatmasını. Benimde suan 13 aylık.