Kızlar kalbimde ağrı vs göğüste ağrı kol uyuşması şikayetiyle kardıyolojıye gıttım eko ekg vs hepsıne bakıldı efor test falan yapıldı temız çıktı. Sonra temız cıktınca benımde ağrılar geçti. Ara ara yokladı tabı yıne. Sımdıde ıkı haftadır hergun ama hergün gün içinde göğüs ağrısı yokluyor. hangı bölüme randevu almam gerekir bılmıyorum. Gece bazen çarpıntımda oluyor. Yaşayan var mı aranızda çok fazla kafama taktım bu olayı. Gece yatağa yattığımda telefona bakıyorum 10 dk sonra ellerıdme uyuşma oluyor. Çokk üzgünüm ya lütfen bılenler yazsın