Kızlar bebeğim 5 haftalık. 1 aylık olunca kilosuna baktırdım gayet iyi kilo almış. Sütüm gelene kadar mama takviyesi yaptım sonrasında sagdıgım sütleri geceleri verdim genelde tok uyusun diye. Sonrasında gaz baslayınca gaz mı aç mı vs diye anlayamadıgımda da 20 ya da 30 cc kadar mama veriyordum biberon ile. Aynı zamanda emziriyordum da geceleri. Kilosuna baktırdıktan sonra mamayı tamamen kestim zaten uyumadıgı gecelerde emin olamadıgım için veriyordum. Kestikten sonra uykuya geçişi tekrar zorlandı. Memeyle asla tatmin olmuyor sanki yetmiyor defalarca sag sol emziriyorum ama yok.. dalsa da 10 dk sonra geri uyanıyor.. bugün tekrar emzirme sonrası mamayı denedim ve dün geceki gibi aglayıp sürekli emmek istemiyor. Yani bir türlü emin olamıyorum gaz mı emmek mi istiyor yoksa doymuyor mu🤦🏻♀️ vermeyeyim meme reddi olmasın dedim ama sanırım gece 20-30 cc bile olsa vereceğim. Var mı aynı durumu yaşayan sizce geceleri doymuyor mu 🤦🏻♀️