Saat 1 gibi ateş başladı bugün en fazla 38.2 oldu ama doğduğundan beri olan en zor günü yaşadık resmen bugün sürekli ağlıyor kucağımdan bırakamıyorum durup durup ağlama sesi çığlığa dönüşüyor emerken inliyor resmen ishal olmuş durumda
Hiç dişimiz yok daha büyük ihtimalle dişi geliyor diye düşünüyorum calpol verdim jel sürdüm asla rahatlayıp uyuyamadı bütün gün kucağımda yarı baygın şekilde acı çekiyor çocuğum napıcam böyle mi geçecek bu süreç hastaneye mecbur kalmadıkça götürmek istemiyorum çünkü mikrop yuvası resmen ve hiç bişey yapmıyorlar