uzaydanbirisi Geçen ay Molfix pure soft 6 numarayı 108 adetini 595₺ ye aldım , şuan güncel fiyatı 1400₺ 😳😳1 ayda ne olmjş olabilirde bu kadar arttı ya şaka mı bu fiyat??? Sizin bezlerde de durum aynı mı ?
gupse34 uzaydanbirisi molfix pure&soft üretimi filan durdu galiba premium diye çıkarttıklarını onun yerine çıkardılar diye duymuştum. Birçok yerde satışı durmuş gelmeyecek dediler, internette de kara borsaya döndü 😕
uzaydanbirisi shiningmother34 bizim daha çok var ya 😭😭napcam bilmiyorum 1400₺ yi 108 tane beze vermek hiç mantıklı değil 🤯
yenianne01 uzaydanbirisi bence molfixsi bırakın sleepye gecin ben çok memnunum diğer çoçuklarımda molfix kullandım boş yere kullanmışım hep pahalı hemde sızma sorunu pişik sorunu yaşadım hep bu oğlumda şiddetli pişik yaşayadığımız için sleepyi dene dedi doktorumuz geçtik ve memnun kaldık fiyatını bilmiyorum ama en pahalı bezler prima ve molfix
Bebekka34 Bütün bezleri denedim bir tek sleepy de takılı kaldım. Eşimde kolay takabiliyor sızdırması olmuyor. Fiyat olarakta uygun zorlamıyor. Külot bez kullanıyoruz çok memnunuz. Şu an e bebekte 3 al 2 öde var stok yaptım
sevgiizzz Bizde turco baby kullanıyoruz ama bu ay değiştireceğiz eski sürümüydü iyi gelmişti yeni aldıklsırm ğşik yaptı molfix e geçecektik ama bu gidişle sleepiye geçeceğiz
forumgurmesi Prima premium care kullanıyoruz arkadaşım haber verdi inanamadım bu kadar artmış olmasına :(