Gece saat başı hatta bazen 45 dakkada bir uyanıyor neden olabilir. Emziriyorum gazını çıkartıyorum altıda temiz. Neden böyle olabilir? Özellikle son 1 haftadır bu şekilde olmaya başladı hiç bir anlam veremiyorum. Gündüzleri de öyle aman aman uyumuyor zaten en başından beri uyku seven bir çocuk değildi de bu kadarıda fazla yani gece de uyu be çocuk😄 bulamadım bir sebep 🙄