Lukababy zaten çıplak ayakla yatırmak öneriliyor, sizi anlıyorum ev çok sıcak olmasına rağmen ben de uzun süre çorapla yatırdım ama çıkarttığım zaman daha rahat ettiğini gördüm. Çıkartıyorum şimdi. Zaten gece benimle yatıyor koca yün yorganın altında🤣 sabaha karşı ev aşırı sıcak oluyor onu da açıp müslim örtüyorum üstüne hatta bazen örttürmez uyanır. Çok şükür ekstra bir sorun yaşamadım.