shiningmother34 him.oeki bukadar doktorlarin gorusude cok fazla keskin galiba..sahsima ait degil bu fkir yani..1.si sutun bi bebege hic bi faydasi yok.bagirsak sagligini bozup hazimsizlik yapmaktan baska..bagirsaklar insan vucudunun 2.beynidir..sutteki proteinleri sindirmek sindirim sistemleri cok gelismia ddgildir bebeklerin.kabizlik hazimsizlik, gaz sorunu, ishal, şiskinlik hassas bunyeli bebeklerde mide kanamasina bile neden olablir.surekli kullanimi demir eksikligi ve buda ciddi istahsizlik nedeni olur.cok onceden bu bilgiler yaygin degildi smdi eskiden kullanilan suandami sorun oluyor diye klasik bi soru akliniza geleblir bilgi bu kadar yaygin ve her animiz doktorlarla buladar içice gecmiyordu kmsenin..otizm olan cocuklarda asla onerilmez cunku bagirsak direk zihin gelisiminide etkiliyor.2 3 yasindaki cocuklarin kullaniminda bile doktrlar illaki verecekseniz 1 bardak sutun yarisi süt yarisi su olsun diyorlar varın daha kucuklerinde neladar gereksiz oldgnu siz dusunun..sanirim hic dnlememin hic arastrmamaissiniz konunun keskinligini şahsıma mal ettiginiz icin boyle dusundum:)