EEslem aynısı bizimki de emerken ağlıyor kafa dönüyor, bacaklarını oklara gibi uzatıyor dimdik. Bazen ayakta emziriyorum, yeter ki emsin diye. Çok kere sütümün az geldiğini düşündüm, sütün tadının değiştiğini düşündüm. Bu emerken ağlamayı da doktora sordum,3 ihtimalle ya sütün az dedi ya gazı var dedi yada sallanmaya alışmış dedi.