Kızlar başına gelen oldumu acaba ? Bebeğim 47 günlük . Yaklaşık 17 gündür bende kabızlık başladı. Hoşaflar kayısı erik aklınıza ne gelirse denedim ama geçmiyor. Yağ bile içtim ama nafile . Utana sıkila yazıyorum başına gelen varmi . Bebeğim de kabız oluyor haliyle emdiği için. Bu gidişle basur olucam. Artık doğumda atılan dikişler ağrı yapmaya başladı. Çözüm bulamadım eczane her halta emziren kullanamaz dedi . Bebek küçük doktora da gidemedim