Sevgili Annelerim birbirimize de fikir olsun istedim , ben bir konsept yapmıştım oğlumla aynı renklerde ama daha kalın kıyafetlerdi , mesela ben ceket oğlum kazak . ankara da yaşıyorum şuan havalar iyi gidiyor bayramda da böyle olursa diye daha ince şeyler bakacağım sizler neler düşünüyorsunuz yada neler aldınız yardımcı olur msnz 🙏🏻