Bir kere uyurken yanında telefon çaldı (sesini kaptmayı unutmus babam) baya yüksek sesle. Bebeğim de birden irkildi ağladı falan geri de tekrar dalamadı. Sonrası o olaydan beri her uyuttuğumda irkilip uyanıyor etrafa bakıyor geri uyuyor şuana kadar olmamıstı hiç böyle ya acaba geçer mi🥹