kitapsever_ hilalaylizfeyza 4 ay 10 günlük bebeğim 5 gündür az az geliyor ama maydanoz suyu içerek başlattım kanamayı malasef her gece bir bardak içiyorum şuan
Emine_elis hilalaylizfeyza 40′m çıktı hmn adet oldm. 19 aylık da kızımı memeden kestim o ay adet düzensizliğim başladı ne zmnn düzene girck bakalm yoksa her ay gününde oldm
leylaaksuu Emine_elis merhaba3 ay önce sezaryen oldum benim o kadar çok kanamam oluyo ki adetlerde bugün 4 tane pijama değiştirdim normal mi bu
elof hilalaylizfeyza 10 buçuk aylık, bugün başladı sanırım. Normale göre çok az kan olduğu için emin olamıyorum 🥲
leylaaksuu hilalaylizfeyza ben hemen diğer ay oldım hemde çok yoğun bir şekilde oluyorum 2 aydır oğlım 3 aylık
Emine_elis leylaaksuu pijama değişecek kadr olmasını bilemedim cnm çünkü bnm 3 gün olur ve biter snn baya şiddetli ama kişiden kişiye değişen bişe adet
grt0000 hilalaylizfeyza Norma doğum yaptım 2 aylık oldu yeni çok çok az geldi 2 -3 gün Günlük ped kullandım o derece az oldu emziriyorum ondan mı