Çiş ogrendikten sonra kaka tutma problemimiz ortaya çıktı 😐 2 buçuk yaşından sonra öğrendi cisi gece gündüz tamamen bıraktık kolay da alıştı sürece ilk baş yapıyordu şuan kakasını yapmamak için tutuyor son noktaya gelince yapıyor başına gelen var mı tecrübeli anneler yardım bekliyorum ne yapmalıyım😔