Kızım rota virüs olmultu hastanede yattık ve bende 2 gün sonra rahatsızlanmaya başladım sabahına doktora göründüm ateşim 37.6 üst solunum enfeksiyonu dedi ilaç verdi gecesine 39.8 ateşim vardı titriyodum üsüyodum ve serum bağladılar serum bitince bilincim gidiyodu herkesi duyuyodum görüyodum ama tepki veremiyodum biraz durdum kendime gelemedim 1 bucuk saate falan düzeldim fakat aradan bir ay geçti gene bilincimi kaybediyo gibi oldum özellikle stres falan olduğumda neden acaba 2 kez bu oldu