Kızlar 3 aylık bebeğim azar azar emiyordu önce sol göğsüm sonra sağ göğsüm birden yumuşadı süt fiskirrdi simdi sanki hiç yok gibi oldu yumuşacık oldu çok aktif de emen bebek değil gazından 2dk emip bırakıyordu sütümü kaybetmem inşallah uykuda emiyor uyanıkken 2 3 dk üzüntüden olurmu kafa takmaktan