Kızımı bugün hastaneye yatırdılar çok kötü durumdayız ve aşırı öfkeliyim salı günü kayınvalidem ifata çağırdı bende gittim eşimin amcaları yengeleri falan da ordaydı kalabalıkda bi sülaleler Zaten amcanın yengeside hastaydı dememe rağmen kızımla oynadı velhasıl amcasıda kendi içtiği bardaktan ona maden suyu içirdi bide buz gibi ben çok sinirlendim bişe demedim ama ne diycem kızarlar diye diyemedim neyse eve gittik o akşam iyiydi sabah kusarak uyandı 4 kez falan kustu sonra ishal başladı bu sabahta 40 derece ateşle hastaneye geldik ve rota virüs olmuş kızım ağız yakın temas yoluyla da kolayca bulaşıyomuş ben delirmek üzereyim ne yapıcam bilmiyorum 5 güne kadar yatırabilirizi dedi doktor sıvı kaybı çok varmış vücudunda nolur dua edin yada bilenler atlatanlar nasıl oldu nası bir süreç söyleyin🙏🏻