Merhaba hanımlar , aranızda matematik öğretmeni olan var mı ? Bir çılgınlık yapıp üniveriste sınavına başvurdum 35 yaşımda okumak istediğim bölüm için içimde kalmasın diye.
Benim zamanımda öss idi sımdı sorular cok degısmıs.
Turkcem cok ıyı , tarih cografya idare eder ama matematıkte zorlanıyorum. Ozellıkle vıdeo onerısı olan olursa sevınırım .
Şimdiden tesekkuler.