Merhaba kızlar bebeğim 6.ayda sebzelerle tadıma başladık hemen hemen 20 gün oldu. Avokadoyu 3 gün kuralı ile tattırdım bi sıkıntı olmadı bugün 4.günüydü yine verdim. Yediği kadar yedi çeyrek avokadoya yakın yedi. 2.5 saat kadar sonra ağzını açıp durduğunu fark ettim aç kapa şeklinde yapıyordu devamlı. Bi de boğazı kaşınır gibi diliyle lak lak hareketleri yapıyordu. Acaba alerji yapmış olabilir mi ya da diş sürecinden dolayı mı yapıyor dah önce yapmadı bu sebeple endişelendim lütfen fikir verin