Merhaba arkadaşlar size başınızdan şükürler olsun bir olayı anlatıyorum hala sürüyor ama oğlum rota virüsü yakalandı. 4gun hastende yattık kusma ishal. 30 defa. İshal olurdu. ama hiç sonuç alamadık çocuk eridi bititi devlet hastanesinde yatış yaptık. Ve çok kötü bir yerdi hemşireler. Çok berbattı. Çocuğun kanını asla alamıyorlardı. Serom günlük bir kere takıyor bidaha asla gelmiyor lardı ben gidip cagırmama rağmen Çocuk bir gın içinden 4sefer damar yolu açıyorlar dı ge oğlum zaten uyuyordu Serom tıkanıyordu kan gelip çağırıyordum bişey olmaz deyip gidiyorlar dı. Ve sabah gelipnserom. Gitmemiş deyip geri acıyorlardı ve eşim artık dayanamadı ayağına sıra geldi kan alamk için eşim tartıştı çocuk hemşiresi yokmu diye hemşirelerle öyle olunca bıraktılar ve ilgilenmeyip bize tedavi reddede bilirsiniz dediler çocuğum nasıl yatıyor doktor söyledim oda zaten farklı bişey yapmadı ve biz çıkardık Ankara tıp fakültesi götürdük bir saat içinde 2 tane Serom taktılar. Çocuk biraz kendine geldi ve doktor bana hastne yatmakla çözüm olmayacağını ishal hastanede çözüm değil beslenme olduğunu dedi ve eve götür dedi en iyisi dedi kötü olursa getir dedş ama besklemeye çalış katı drdş ve eşim hastende asla yatmasını istemdi ve ne olursa olsun eve gotırecem dedi getirdik duş aldırdık. Uyurken mama su patates muz. Vermeye çalıştım ve şükürler olsun oğlum şuan çok iyi ve yemek iyor ishal de kesindi ama halsizlık daha var ama şükürler olsun iyi çok lanet bir hastalık